ျမတ္ႏိုး

ျမတ္ႏုိးတတ္သူတို႔ရဲ့ ရပ္၀န္း ...

အေၾကာက္တရားႏြံထဲက

ေန ့သစ္
အေၾကာက္တရားကိုပဲ အရသာလို႔သုံးေနတဲ႔ အလကၤာဆရာတို႔ရဲ႕ ဘယာနကရသ က တိုင္းျပည္ကို ေတာ္ေတာ္ဒုကၡေပးေနတာပါ လား။ ဒါေၾကာင့္ကိုပဲ ေဒၚစုက အေၾကာက္တရားမွ ကင္းေဝးျခင္းကို စာတေစာင္ေပတဖြဲ႔လုပ္ေရးရတာေလ။ ဒီအေၾကာက္တရားကို လက္ ကိုင္ျပဳၿပီး တတိုင္းျပည္လုံး ၿငိမ္ေနေအာင္ ဝပ္ေနေအာင္ ပိေနေအာင္ ျပားေနေအာင္ အာဏာရွင္ႀကီး ဦးေနဝင္းက ထင္တိုင္း ႀကဲခဲ႔တာ မဟုတ္လား။ ဘယ္ေလာက္ပဲအေၾကာက္တရားေတြနဲ႔ ႏွိပ္ကြပ္ ႏွိပ္ကြပ္ ဖိရာကႂကြရ ဒါလဲ အရသာတခုဆိုတာ သမိုင္းသက္ေသ တ ခုရခဲ့ပါၿပီ။ ဒါကပဲ အေၾကာက္တရားႏြဲထဲက ေပါက္လာတဲ့ ၾကာပန္းလို႔ ဆိုလိုက္ခ်င္တယ္။

ယခု ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ့္ႏွစ္ ၾကာလာေပမယ့္စိတ္ပိတ္ကားထဲက ႐ုပ္ပုံကားခ်ပ္ေတြက တုန္ျခင္းမႈံျခင္းကင္းစြာ ခလုတ္ႏွိပ္လဲေပၚ။ ခ လုတ္မႏွိပ္လဲေပၚေနဆဲပါ။ ႏွလုံးသားေက်ာက္ျပားးထက္မွာ ကိုယ္တိုင္ေရးစာတန္းေတြ ကိုယ္တိုင္လႈပ္ရွားမႈ ျမင္ကြင္းေတြကေတာ့ လူ တိုင္းကိုယ္စီ ရွိၾကတယ္ေလ။ အဲ့ဒီတုန္းက အခုလို ပီပီျပင္ျပင္အတိုက္အခံဆိုတာ ရွိခဲ႔တာမွ မဟုတ္ပဲ။ လူတိုင္းကိုယ္စီမွာရွိေနတဲ့ မ ေက်နပ္စိတ္ကပဲ တိုက္ပြဲႀကီးတခုလုံးကို ဦးေဆာင္သြားၾကတာ။ ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြကို တေယာက္စီက တတ္ႏိုင္္သမွ်ေရးၾက။ မွတ္ တမ္းျပဳၾကမယ္ဆိုရင္ ေႏွာင္းလူေတြကိုမ႐ွဳပ္ေထြးေစမွာ အမွန္ပါပဲ။ ခုေတာင္ တင္သန္းဦးတို႔လိုလူေတြက သမိုင္းကို႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ လုပ္ေနၿပီ။ သူလိုရာ သူေရးေေနတာကို ျဖတ္သန္းခဲ႔ဘူးသူေတြက ဘာမွျပန္မေျပာဘဲေနမယ္ဆိုရင္ မသိလုိက္ၾကတဲ့သူေတြက အ ဟုတ္ ထင္ေနၾကမယ္။ သူတို႔မွန္မကန္လုပ္ေနတာကို သိသူေတြက ၿငိမ္ၿပီးခြင့္ျပဳေပးရာေရာက္ေနပါတယ္။ ဦးဇင္းတို႔ကေတာ့ သိပ္ႀကီး ႀကီးက်ယ္က်ယ္ ေခါင္းေဆာင္ခဲ႔တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ျဖတ္သန္းခဲ့တာေလးေတြကိုေတာ့ ႏုိင္သမွ်ေျပာျပထားမယ္။

မဆလ ကို မေက်မနပ္ျဖစ္ေနတာကေတာ့ ေတာေရာၿမိဳ႕ပါမက်န္ ျဖစ္ေနတဲ႔အခ်ိန္လို႔ ဆိုရမယ္။ ဦးဇင္းတို႔ၿမိဳ႕ကေန စာဝါပိတ္ခ်ိန္ျပန္ ၿပီဆို မိဘေဆြမ်ဳိးေတြရဲ႕ ညည္းညဴသံေတြက ပထမေတာ့နားမခံႏိုင္စရာပါ။ ေနာက္ေတာ့ ရင္ပါမခံႏုိင္ ျဖစ္လာရတယ္။ လယ္သမား မိ သားစုေတြရဲ႕ဘဝဟာ ေတာ္ေတာ္ရင္နာစရာပါလားဆိုတာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္။

ကိုယ့္လယ္ကိုယ္စိုက္ၿပီး ကိုယ့္စပါးကိုယ္ျပန္ခိုးစားေနရတယ္ေလ။ တာဝန္မေက်လို႔ သြပ္ခြါေရာင္းေပးရတယ္။ ဒါေတြကုိျမင္ေတာ့ ဇာတ္ထဲက ခ်စ္တီးေတြ ကိုေျပးျမင္မိခဲ႔တယ္။ အဂၤလိပ္တပည့္ ခ်စ္တီးေတြသာ ဒီလိုလုပ္တယ္ထင္ခဲ့ တာခုေတာ့။ မင္းကို ရန္သူမ်ဳိးငါး ပါးထဲမွာ ဘာလို႔ထည့္ထားတာလဲဆိုတာကိုပါ သေဘာေပါက္လာတယ္။ ၁၉၈၇ ခုႏွစ္မွာလုပ္လိုက္တဲ့ အစိုးရရဲ႕လုပ္ရပ္ကေတာ့ အစိုးရ အေပၚတိုင္းျပည္ကဘယ္လိုမွ ခြင့္မလြတ္ခ်င္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ႔ေတာ့တာပါပဲ။ ေငြစကၠဴေတြကို တရားမဝင္ေၾကာင္း ေၾကျငာလိုက္တဲ႔ ကိစၥ ဟာ မဆလ ကိုယ့္ေသတြင္းကိုယ္တူးလုိက္ၿပီဆိုတာ အဲ့ဒီအခ်ိန္က သူတို႔ သေဘာမေပါက္ခဲ့ၾကပါဘူး။ ငါတို႔လုပ္သမွ်လူအေတြ လူ ေၾကာက္ေတြက ဘာျပန္ေျပာရဲတာမွတ္လို႔ ဆိုတဲ့အသိက သူတို႔ေခါင္းထဲ စြဲေနၾကတာေလ။

တကယ္လဲ တေလွ်ာက္လုံးေၾကာက္ခဲ့ၾကတာမဟုတ္လား။ ျပည္သူဆိုတာ နလပိန္းတုန္းေတြဆိုတဲ့အထင္ကလဲ သူတို႔ကို ထင္ရာစိုင္း ခြင့္ေပးလိုက္သလို ပါပဲ။ ဒါကေတာ့ ရွစ္ေလးလုံးမတိုင္ခင္ ေတာရြာေတြမွာျဖစ္ေနတဲ့ ေနာက္ခံျမင္ကြင္းပုံၾကမ္းေလ ပါပဲ။ တကယ္ကို ေတာသားေတြမွာ က်ားလဲေၾကာက္ရ။ က်ားေခ်းလဲေၾကာက္ရ ဆိုတဲ႔ကိန္းေလ။ ခုေနာက္ပိုင္း ၾကက္ေၾကာက္အိတ္လို႔ေခၚတဲ့ အိတ္္ဆြဲ လာသူတိုင္းဟာ လယ္သမားေတြရဲ႕ ေၾကာက္ရမည့္သူေတြပါ။ က်န္တဲ႔အေၾကာင္းအရာေတြကေတာ့ လူတိုင္းေျပာေနၾကမို႔ မေျပာ ေတာ့ပါဘူး။ ရွစ္ေလးလုံးမတိုင္ခင္ လပိုင္းရက္ပိုင္းအတြင္းေတြက ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အခင္းအက်င္းေလးေတြက အစီအရီေပၚလာတယ္ ဖုန္းေမာ္ကိစၥျဖစ္လာတာ ေနာက္ တံတားနီအေရးအခင္း ဒါေတြအၿပီး ဇြန္လမွာျဖစ္တဲ့ ေက်ာင္းထဲကေက်ာင္းသားေတြ ၿမိဳ႕ထဲအထြက္ ေျမနီကုန္းမွာျဖစ္သြားတဲ့ကိစၥေတြက တခုၿပီးတခု ဆက္တိုက္လိုျဖစ္လာတာပါ။

အဲ့ဒီရက္ေတြတုန္းက ဦးေအာင္ႀကီးရဲ႕ ေလးဆယ့္ႏွစ္မ်က္ႏွာအိပ္ဖြင့္ေပးစာက လူတိုင္းတီးတိုးေျပာစရာတခု ျဖစ္ေနတာပါ။ ဘာပဲေျပာ ေျပာ ဦးေအာင္ႀကီး ဘာဆိုတာေသခ်ာမသိေပမယ့္ (ဘယ္သူေတြဘာဆိုတာ မသိေအာင္ သမိုင္းမ်က္ေခ်ျဖတ္ထားမႈရဲ႕ အက်ဳိးဆက္ ေပါ့) အစိုးရဘာလုပ္လုပ္ ျပန္မေျပာရဲ႕တဲ႔ေခတ္ႀကီးမွာ သူကိုလူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သတိထားရမည့္သူ ျဖစ္လာပါတယ္။ စာ ရြက္စာတန္းေတြ ေဝေနမႈကလည္း ဟိုနားသည္နား မွာေပၚလာေနပါၿပီ။ ခုအခ်ိန္မွာ ရသမွ် စာရြက္စာတန္းေတြစုေဆာင္း ၿပီးျပန္လည္ လက္ဆင့္ကမ္းတဲ့အလုပ္က ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္တာဝန္ကိုယ္ေပးၿပီး ေန႔စဥ္လုပ္ေနတဲ႔ အလုပ္ပါ။ ေန႔တိုင္္း ထူးျခားမႈေတြကိုသိရဖို႔ ည ၈ နာရီ ၁၅ ကို ေစာင့္ဆိုင္းေနသူေတြကေတာ့ ျမန္မာျပည္အႏွံ႔လို႔ေတာင္ ေျပာလို႔ရမယ္။ ဒါကေတာ့ သတင္းေတြကို ေမွာင္ခ်ထားမႈရဲ႕ အက်ဳိးဆက္လို႔ထင္ပါတယ္။ လူတိုင္းငတ္ေနတဲ့ စားစရာကို ရသမွ်ေဝငွေပးေနတဲ႔ ဘီဘီစီဟာ တႏုိင္ငံလုံး သတင္းငတ္ေနသူေတြအ တြက္ အားကိုးရာသတင္းဌာနႀကီးပါပဲ။ ေကာလာဟာလမ်ဳိးစုံကိုလဲ လူေတြကေျပာေနၾကၿပီ။ သတင္းေတြကို လူေတြနဲ႔အဆက္ျဖတ္တဲ့ အက်ဳိးကို မဆလ ခံစားေနရတာပါ။ လူေတြက အစိုးရသတင္းဌာနကို လုံးဝကိုမယုံၾကည္ေတာ့ပါဘူး။ ပိုစတာတိုက္ပြဲမွာ ေခတ္စားေန တာကေတာ့ ဘီဘီစီ ဟီး႐ိုး ဘီဘီအက္စ္ ဇီး႐ိုးတဲ့။ ေနာက္ ၈ နာရီ ျမန္မာအသံက သတင္းေၾကျငာတဲ႔ ကာတြန္းမွာ…

“ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ ည ၈ နာရီ ရွိပါၿပီ သတင္းမ်ားကိုေၾကျငာပါေတာ့မယ္ရွင္” တဆက္တည္း စံေတာ္ခ်ိန္တီးလုံးကို ကာတြန္းက… “တူႏွယ္ တူႏွယ္ ေျဗာင္လိမ္ ေျဗာင္လိမ္”

အခုေျပာတဲ့ဟာက အဲ့ဒီအခ်ိန္ကေခတ္စားေတာေတြထဲက တခုေလာက္ပါ။ မွတ္မိတာတခုက မဆလပါတီကလဲ သူမဟန္ေတာ့တာ ကို သေဘာမေပါက္ႏိုင္တာပါ။ ဒါေပမယ့္ သေဘာေပါက္သူတဦးကေတာ့ရွိတယ္။ ဒါကေတာ့ လူလည္ႀကီး ဦးေနဝင္း ပါပဲ။

အေရးေပၚပါတီညီလာခံေခၚ။ သူႏွုတ္ထြက္။ ဒါကေတာ့ တိုင္းျပည္ရဲ႕ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ကိစၥေတြကိုတာဝန္မဲ့စြာမ်က္ႏွာလႊဲခဲပစ္လုပ္လိုက္ တာပါပဲ။ ကမၻာ့အဆင္းရဲဆုံးတိုင္းျပည္ျဖစ္ေအာင္ သူႀကိဳးစားအားထုတ္ခဲ့တဲ့ အႀကိဳးဆက္ကို လူထုႀကီးခံစားေပေရာ့လို႔ ေျပာလိုက္သ လိုပါပဲ။

ဒီရက္ေတြအတြင္းမွာ ဘီဘီစီကလည္း စစ္ေၾကာေရးစခန္းေတြမွာ အမ်ဳိးသမီးငယ္ေတြကို လံုထိန္းေတြက အဓမၼျပဳက်င့္သည့္ အ ေၾကာင္းကို ထုတ္လႊင့္ေပးလို္က္တယ္။ ေနာက္ ၈ ရက္ ၈ လ ၈၈ ေန႔မွာ လူထုႀကီးတရပ္လံုး မဆလအစိုးရကို ဆန္႔က်င္ၾကဖို႔ လမ္းေပၚ ထြက္ၾကဖို႔ ေန႔သတ္မွတ္ေပးလိုက္တယ္။ လူအမ်ား ေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့ ၈ ရက္ေန႔က ျမင္ကြင္းေလးကိုေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ေပ်ာက္ ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ မနက္ခင္းထဲက ဘာျဖစ္မလဲလို႔ တေယာက္ကို တေယာက္ေတြ႔တာနဲ႔ ေမးခြန္းထုတ္တဲ့အၾကည့္ေတြနဲ႔ …

ဦးဇင္းတုိ႔ေနတဲ႔ ရန္ကင္း ကန္ဘဲ့ဘူတာ႐ံုလမ္းက ပဥၥနိကာယ သာသနာ့ဗိမာန္မွာ သံဃာေတြအခ်င္းခ်င္း တခုခုေတာ့ျဖစ္ၾကေတာ႔ မယ္ဆိုတာ ေျပာဆိုေနၾကတယ္။ တေနရာရာကပဲ ဒို႔အေရးလို႔ ေအာ္ေနသလို အသံမ်ဳိးဝင္လာတယ္လို႔ စိတ္ကိုတပ္လွန္႔ေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ မနက္ခင္းမွာေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲေတြမွာ စာေတြကပ္တယ္။ စာေတြေဝတယ္ဆိုတဲ့သတင္းကေတာ့ ၿမိဳ႕ ထဲကျပန္လာသူေတြဆီက ၾကားေနရတယ္။ ဦးဇင္းတို႔လိုခ်င္တာ ျဖစ္ေစခ်င္တာက စာရြက္ေဝတာ စာရြက္ကပ္တာေလာက္ မဟုတ္ ဘူးေလ။

လမ္းေပၚလူေတြထြက္ေစခ်င္တာ။ ေန႔လည္ ၁၂ နာရီထိုးေလာက္မွာ ေတာင္ဥကၠလာဘက္က လူေတြထြက္လာၿပီဆိုတဲ႔ ေက်ာင္း ေအာက္က ေအာ္သံတစ္ခုၾကားလိုက္ရတယ္။ ခ်က္ခ်င္းပဲ မိုးေကာင္းလမ္းဆံုေရာက္ေအာင္ အလ်င္အျမန္ ေျပးထြက္လိုက္တယ္။ ကိုယ့္လိုပဲ အိမ္တိုင္းအိမ္တိုင္းကလူေတြ လမ္းမႀကီးဆီ ေျပးထြက္လာတာကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ မိုးေကာင္းဘုရားနားေရာက္ေတာ႔ ေတာင္ဥကၠလာဘက္ကို ၾကည္႔ေနတဲ႔ လူအုပ္ႀကီးက ဟိုဘက္ဒီဘက္ မနည္းဘူး။ လမ္းေဘးအျပည့္လို႔ေတာင္ ဆိုႏိုင္တယ္။ ဦးဇင္း လွမ္းၾကည့္ေတာ့ ဘာမွ မေတြ႔ရေသးဘူး။ ဘယ္မွာလဲလို႔ ေမးလိုက္ေတာ႔ လာေနၿပီလို႔ တေယာက္ကေျပာတယ္။ ဦးဇင္းလည္း လွမ္း ၾကည့္ေနတယ္။ သံလမ္းဘက္ကေန အလံတခုကိုင္ၿပီးထြက္လာတဲ႔ လူတစ္စုကိုေတြ႔ရတယ္။ စိတ္ထဲမွာ အလံကိုင္ထားတဲ႔ လူေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းခ်င္စိတ္က တအားကို ျဖစ္ေပၚလာတယ္။ ဘယ္စိတ္ကႏႈိးေဆာ္လိုက္တယ္မသိဘူး။ ဦးဇင္းလမ္းမအလယ္ေခါင္ ေရာက္ေန တယ္။ ဟိုဘက္ဒီဘက္ ညႊတ္ေနေအာင္ရွိတဲ့ လူအုပ္ႀကီးကို အသံကုန္ဟစ္ၿပီးေတာ့ ေအာ္လိုက္တယ္။

“ဘာရပ္ၾကည္႔ေနၾကတာလဲ ငါတို႔ လြတ္ေျမာက္ဖို႔အတြက္ ငါတို႔ကိုယ္တိုင္လုပ္ရမယ္ အခုဟိုကလာေနတဲ႔ လူေတြကို ရပ္ၾကည့္ေန႐ံုနဲ႔ မရဘူး အတူပူးေပါင္းၿပီးေတာ႔ ကိုယ့္အေရးကိုယ္လုပ္ရမယ္ အားလံုးပါ၀င္ၾကပါ”

လမ္းလယ္ေခါင္က ရပ္ၿပီး ဦးဇင္းေအာ္လိုက္ေတာ႔ လူေရာ ဘုန္းႀကီးပါ အေယာက္ ၂၀ ခန္႔က ဟုတ္တယ္ ဟိုလူေတြသြားႀကိဳၾကမယ္ ဆိုၿပီး ထြက္ခ်လာတယ္။ အလံကိုင္တဲ႔ လူေတြနားေရာက္ေတာ႔ သူ႔ေနာက္မွာ လူူအေယာက္ ၃၀ ခန္႔ေလာက္ပဲ ရွိတယ္။ ဦးဇင္းတုိ႔ သြားႀကိဳတဲ႔ လူအုပ္နဲ႔ေပါင္းၿပီး ၿမိဳ႕ထဲဘက္ကို ထြက္လာခဲ႔ၾကတယ္။ ဦးဇင္းလည္း အလံကိုင္တဲ့ေဘးကေန လမ္းေဘးကလူေတြကို ေအာ္တယ္။

“ခင္ဗ်ားတို႔ ဘာရပ္ေနၾကတာလဲ ကိုယ့္အခြင့္အေရးအတြက္ ကိုယ့္အေရး ကိုယ္ကိုတိုင္လုပ္ရမယ္ ထြက္ခဲ့ၾက”

ပထမေတာ႔ ကိုယ္ကႀကိဳသူ၊ အခုေတာ႔ အလံကိုင္ေဘးမွာ ေဆာ္ၾသသူျဖစ္ေနတာကို သတိေတာင္မထားမိဘူး။ ဦးဇင္းတို႔ လူအုပ္ႀကီး ဆရာအတတ္သင္ ေက်ာင္းေရွ႕ေရာက္ေတာ့ရပ္လို္က္ၾကတယ္။ ေနာက္ကိုျပန္ၾကည္႔ေတာ့ ေဘးကရပ္ၾကည့္ေနသူေတြဟာ ဦးဇင္းတို႔နဲ႔ အတူပါလာတာကို သိလိုက္ရတယ္။ လူလည္း အေယာက္ ငါးရာေက်ာ္ေလာက္ရွိေနတယ္။ ေနာက္ကလည္း …

“ဘုန္းဘုန္း ဘယ္လမ္းကသြားမလဲ စီစဥ္ပါဘုရား” လို႔ ၀ိုင္းၿပီး ဦးဇင္းကို စီစဥ္ခို္င္းတယ္။ ဦးဇင္းလည္း ခ်က္ခ်င္းစဥ္းစားရတယ္။ လမ္း နီေလးဘက္ထြက္ရင္ အစိုးရ႐ံုးေတြခ်ည္းပဲ။ ေနာက္ကေန လိုက္ထြက္လာမယ့္လူ မရွိဘူး။ ငါတို႔ ဆယ့္ႏွစ္လံုးတန္းဘက္က သြားမယ္ လို႔ ဦးဇင္းေအာ္ေျပာလို္က္တယ္။ လူအုပ္ႀကီးလည္း ဘာေႂကြးေၾကာ္သံတိုင္လို႔ တိုင္ရမွန္းမသိဘူး။ ပါးစပ္ထဲေပၚတာေတြ ေကာက္ ေအာ္ေနၾကတယ္။ ေႂကြးေၾကာ္သံေတြကလည္း အခု ျပန္ၾကည့္ရင္ ရယ္စရာ …

“ဆန္တျပည္ ႏွစ္က်ပ္ခြဲ စိန္လြင္႔ေခါင္းကိုခြဲ”

“ဆန္တျပည္ ဆယ္ျပား ေအာင္ႀကီးလာမွစား”

“အေရးေတာ္ပံုေအာင္ရမယ္”

“ဒီမိုကေရစီ ရရွိေရး ဒို႔အေရး” ဆိုတာရဲ႕ ေနာက္ကေန ေအာ္တဲ့အသံေတြက ေခါင္းခြဲတာေတြေရာ စံုေနတာပဲ။

ဘာပဲေျပာေျပာ လူအုပ္ႀကီးကေတာ႔ မ်ားသထက္မ်ားလာတယ္။ ဂြတ္တလစ္နားကိုေရာက္ေတာ႔ အေနာက္ကလူအုပ္ကို မေတြ႕ရ ေတာ့ဘူး။ ဒါနဲ႔ ဆက္ထြက္လာတာ ေရႊဂံုတိုင္အေရာက္မွာ လူပင္လယ္ႀကီးထဲ ဦးဇင္းတို႔ ရန္ကင္းေတာင္ဥကၠလာ အုပ္စုက ေရာပါ သြားၾကတယ္။ တာေမြကေန သိမ္ျဖဴလမ္းအတိုင္းၿမိဳ႕ထဲကို လူအုပ္ႀကီးက စီးေမ်ာေနတယ္။ ေႂကြးေၾကာ္သံေပါင္းစံုကလည္း ဆူညံေန တယ္။ လမ္းေပၚမွာကားေတြကလည္း တစ္စီးမွ မရွိေတာ႔ဘူး။ ဒါနဲ႔ ဦးဇင္းတို႔ ဆူးေလဘုရားေရာက္ေတာ့ ညေနေစာင္းေနၿပီ။ လူလည္း ပင္ပန္းေနၿပီ။ ေက်ာင္းကို ျပန္ခ်င္ေနတယ္။ ေျမာက္ဥကၠလာဘက္သြားမယ့္ ၾကပ္ညပ္ေနတဲ႔ ကားတစီးေပၚအတင္းတိုးတက္ၿပီး ရန္ ကင္းကိုျပန္ခဲ႔တယ္။ လမ္းနီေလးကေန ကုန္းေၾကာင္းေလွ်ာက္ျပန္ရတာ လမ္းမွာေတြ႔တဲ့ စစ္သားေတြက …

“ဦးဇင္းၿမိဳ႕ထဲက ျပန္လာတာလား” လို႔ေမးတယ္ …
ဦးဇင္းက ေခါင္းညိတ္ျပေတာ့ သူတို႔လည္း ဦးဇင္းတို႔နဲ႔ တသေဘာတည္းရွိေၾကာင္း အမူအရာနဲ႔ျပတယ္။ ေက်ာင္းကိုျပန္ေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းမွာက်န္ေနခဲ့တဲ့ သံဃာေတြကဝိုင္းၿပီး ဦးဇင္းကိုေမးၾကတယ္။ သူတို႔လည္း အားေတြတက္လာၾကတယ္။ ညေနခင္းႀကီးကို ၿမိဳ႕ ထဲဆက္ထြက္ေနသူေတြ ရွိတုန္းပဲ ထိုသူေတြနဲ႔အတူ ေက်ာင္းတိုက္က ဘုန္းႀကီးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ထြက္သြားၾကတယ္။ ဒါက ေတာ့ ၈ ရက္ေန႔ျမင္ကြင္း တစိတ္တပိုင္းေလးပါ။ ဒီေနာက္ အျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ တေန႔အေၾကာင္းအရာကို စာတပုဒ္ ေရးရင္ေတာင္ ေလာက္ငွမွာမဟုတ္ဘူး။ သိတဲ့သူေတြက ကိုယ္ျဖတ္သန္းခဲ့တာေတြကို ေဖာ္ထုတ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ရွစ္ေလးလံုးအေရးေတာ္ပံုႀကီးဟာ ကိုယ္လိုရာဆြဲ ေရးသူေတြရဲ႕ လက္ခုပ္ထဲကေရအျဖစ္မွ သက္သာရာရလိမ့္မယ္။ အေၾကာက္တရားေတြ ဘယ္ေလာက္ရွိရွိ ထိုအ ေၾကာက္တရားေတြကို တြန္းလွန္ရျခင္းဟာ ကိုယ့္လြတ္ေျမာက္ေရး ကိုယ္လုပ္တယ္ဆိုတာ သက္ေသျပခဲ့ပါၿပီ။

အေၾကာက္တရားႏြံထဲက ရဲရင့္ျခင္းၾကာပန္းမ်ား ဖူးပြင့္ႏိုင္ၾကပါေစ။

အရွင္ဇဝန

0 comments:

Post a Comment



ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဗိသုကာႀကီး

ၿငိမ္းခ်မ္းေရး  ဗိသုကာႀကီး

မိန္ ့ခြန္းမ်ား

ျမန္မာ ျပကၡဒိန္

ရာသီဥတုအေျခအေန

Click for Rangun, Myanmar Forecast

ေတာ္လွန္ေရးသီခ်င္းမ်ား


minthukha
Quantcast
Powered By Blogger

ႏုိင္ငံတကာ သတင္းမ်ား

လြပ္လပ္ေရး ဖခင္ႀကီး

လြပ္လပ္ေရး ဖခင္ႀကီး

ၿမတ္ႏိုး

My photo
ေလးသမားသည္ ျမားကို ေျဖာင့္ေအာင္ျပဳသကဲ့သို႕ ပညာရွိတို႕သည္ အာ႐ုုံတို႕တြင္ တုန္လႈပ္ၿပီး လွ်ပ္ေပၚေလာလီျခင္း သေဘာရွိေသာ ေစာင့္ထိန္းတားျမစ္ရန္ ခက္ခဲေသာ စိတ္ကို ေျဖာင့္ေအာင္ျပဳ၏။ ဓမၼပဒ (၃၃)

Blog List